вівторок, 3 жовтня 2017 р.

Дощ постукав у вікно

Краплини по шибці потекли.
                    Скоро листопад.Не так  давно
                    Дні погожі теплі утекли.
                    Як  перлинки крапельки блищать.
                    Ледве чутно музика луна,
                    На столі запалена свіча.
                    У кімнаті тільки я одна.
Я і музика… і крапельки дощу
Відбивають  в мокрих шибах ритм.
                    Щось співає дощ , та я не чую,
                    Десь далеко мрії завели.
                    Дощ струмочком по вікні стіка,
В унісон йому вітрисько свище,
Серенаду тихо дощ співа,
                    Ніби із собою мене кличе.
Гляну в дощ….А за вікном- сумні
Падають із неба крапелини
                    Мов художник, вмить  на полотні
Пензликом намалював картину.
Дощ збирає ноти за вікном.
Мабуть хоче музику складати?
Вийду в дощ…і будемо разом
Ми удвох з ним танго танцювати.
Я і дощ…І музика звучить...
Краплі барабанять до вікна.
Хтось постукав у мої шибки…
                    Прислухаюсь : дощ і… тишина.


Немає коментарів:

Дописати коментар