середу, 8 березня 2017 р.

Я- жінка

 Просто жінка…
На землі  складали   жінці оди всі поети.
Актори , композитори-  завжди
Творили їй сюїти і сонети.
З  її імям  вмирали і жили,
В її імя знімали з неба  зорі
Любов- у  неї доля на землі!
Бо для любові жінка в світ приходить.
І я- одна із них…
Не ангел. Не свята.
Буваю добра, а часом –сердита,
Весела, чи  задумано-сумна,
Замріяна, як осінь після літа.
Для когось – подруга, комусь –сестра,
Бабуся ,  а для мами- ще дитина.
Колега і наставник , Мати -я,
А ще комусь кохана і єдина.
Для когось-половина  я  слабка,
А ще для когось – грізна і всесильна.
І хоч у мене доля нелегка,
Нікому я нічого  не  повинна!
Я- просто жінка…
Я – вогонь і лід ,
Пустеля  тиха  і  холодний вітер…
Я  сповнена  то  радості, то сліз-
Такою Бог мене створив на світі.
Я- просто Жінка!
Я- одна із тисяч…
І це імення  славне сотні літ!
Усі земні дороги йдуть до жінки.
Тримає Жінка – Мати цілий світ!
 Я- жінка…



Немає коментарів:

Дописати коментар