вівторок, 8 листопада 2016 р.

Я народилась у селі...




                          Я народилася у тім селі,
                          Куди, як стрічка стелиться дорога,
                          Куди летять щороку журавлі,
                          А з ними й я до рідного порога
                          Не раз летіла думкою, чи в сні,
                          Туди, звідкіль пішла у світ широкий.
                          Поради тата й мамині пісні
                          Залишилися на багато років
                          У пам’яті…Пливуть за днями дні,
                          Сади вишневі буйно розквітають,
                          А я, неначе птаха, навесні
                          У те село, немов у рай, вертаюсь.
                          Усе мені тут рідне і святе.
                          Пташині співи дзвінко тут лунають.
                          І навіть сонце в небі золоте
                          У ріднім краї яскравіше сяє.
                          Тут друзі залишилися мої…
                          До них лечу щороку, мов на крилах.
                          Краса і сила рідної землі
                          В моєму серці назавжди лишились.
                          Леся Гук 



Немає коментарів:

Дописати коментар