неділю, 27 листопада 2016 р.

Я-ковточок, і ти- ковточок...


                                                               І я – ковточок, і ти – ковточок:
                                                                Цілуєм келишки, наче губи.
                                                                               Миклош Форма
                            Усміхнувся  зимовий  ранок.
                            В нього колір сліпучо- білий.
                            Мабуть,  час смакувати каву.
                            -Приготуєш? -Звичайно, милий.
                            І я-ковточок, і ти- ковточок:
                            Спорожніли враз філіжанки.
                            Сльози  радості вкрили очі,
                            Певно разить їх колір ранку.
                            Ти- ковточок, і я- з тобою.
                            Кава зранку, вдвох- романтично.
                            Тільки ночі у неї колір.
                            І розмова  якась незвична.
                            Та й навіщо вона до кави,
                            Якщо все вже сказали очі.
                            Усміхалися, цілували…
                            Я-ковточок, і ти- ковточок.


Немає коментарів:

Дописати коментар