пʼятницю, 1 червня 2018 р.

Якби...


То я б високо так злетіла
Аж ген, під небеса.
Оглянула б ліси і  гори
Піднялась над  земні простори-
Нечувана краса!
Якби могла б я птахом стати,
Як соловейко щебетати,
За обрій полетіть.
До сонця руки простягнути,
Простору широчінь відчути…
Який чарівний світ!
Якби перо чарівне мала-
Я б диво – казку написала,
 Про загадковий світ.
В якому б музика звучала,
В якім добра було б немало.
Робіть добро, робіть!
 Якби я  вміла  б так зробити,
Щоб люди всі могли любити,
То горя б не було.
Тоді були б усі щасливі,
Жили б у злагоді і мирі
На світі зникло б зло.
Якби  на скрипці грати вміла,
Я б  музику  свою створила
І хай вона звучить…
В ній флейта б ніжно вигравала,
А срібна арфа закликала
Любіть життя, любіть! 
Якби...


Немає коментарів:

Дописати коментар