вівторок, 24 квітня 2018 р.

Берег дитинства






У житті є у кожного » Берег дитинства» -
Там, де море казок і де сни чарівні,
Де не можна ніяк на красу надивитись
І куди  б повернутись хотілось мені.
Там, де мрії мої на рожевих вітрилах
 Часто вели мене до чужої землі.
Де малою, бувало, не раз я носила
З лісу квітів весняних букети малі.
Там хмарки білокрилі пливуть кораблями.
А за ними дитинство моє безтурботне летить.
Притулитись там хочу до тата і мами,
І маленькою стати іще б хоч на мить.
Там , де перше кохання  і перший цілунок
Залишаються в памяті на все життя,
Де під вікнами квітів   п’янить хмільний трунок-
Жаль, немає до цього назад вороття.
Свіжий хліб із печі особливо там пахне,
Фото в рамках старих, рушники на стіні…
Гріє «Берег дитинства» мій сонечко ясне,                
Тільки більше туди не вернутись мені….


Немає коментарів:

Дописати коментар