суботу, 4 лютого 2017 р.

Летять лелеки над селом

Летять лелеки над селом вгорі, Кружляють в небі вільними птахами, Із клекотом тривожним на зорі Несуть на крилах вісточку до мами. -Ти знаєш, мамо, я тебе люблю Пробач, що покидаю надто рано, Що згинув у кривавому бою- Пробач мені, матусенько кохана. Я не хотів ще помирать, повір… Та землю рідну боронити треба. Ти очі піднеси свої до зір- Я буду твоїм Ангелом на небі. Я повернусь до тебе навесні, Хмаринкою у чистім синім небі, Світитиму промінчиком ясним, А що загинув…мабуть було треба Нас Бог забрав таких ще молодих : У когось батька, брата, в тебе- сина. На пам’ять свічку запали про всіх, Кого війна забрала в домовину… Летять лелеки в небі веснянім З теплих країв у рідні гнізда линуть, Та хлопці не повернуться в свій дім, Хто голову поклав за Україну.

Немає коментарів:

Дописати коментар