середу, 1 лютого 2017 р.

Така, як є

                          Така, як є, інакшою не буду.
                          Сумна, весела, добра, чи байдужа-
                          Я не свята. Зніми з очей  облуду,
                          Сприймай мене, як є, мій любий друже.
                          Умію  співчувати, пожаліти,
                          (Лукавити і досі не навчилась)
                          Розрадити, чи разом порадіти.
                          Якою була, нею й залишилась?
                          Скоріше ні, роки  своє зробили.
                          Не ангел я, у мене крил немає.
                          Багато і мене життя навчило.
                          Та віри й оптимізму не втрачаю.
                          Уже не та,  довірлива  наївність,
                          Бо разом з часом і сама змінилась.
                          Змінився світ- буття закономірність-
                          Якою була…Ні, не залишилась.


Немає коментарів:

Дописати коментар