понеділок, 7 листопада 2016 р.

Мені приснився сніг


                                                                                                                      
                           Мені вночі приснився дивний сніг…
                           Він був не той, що навесні зникає,
                           А той, що перший, як любов, буває.
                           Той сніг, який  у серці на весь вік…
                           Такий мені вночі приснився сніг.
                           Але не той, що тане у долонях.
                           А той, що сріблом падає на скроні,
                           Той сніг, що долі досипає літ.
                           Й мені цієї ночі снився сніг…
                           Він був холодний , білий і пухнастий.
                           Ніс комусь смуток, а для когось- щастя.
                           Мені також вночі приснився сніг…
                           Той сніг, якого я ще не чекала.
                           Той, про який іще не написала,
                           Але напишу, як настане  час.
                           Нехай цей сон прийде ще і до вас.

Немає коментарів:

Дописати коментар